Bio

Följde stundens ingivelse på vägen hem från jobbet och stannade till på Söder och kollade bio. Helt själv gick jag och såg "The Social Network" om grundandet av Facebook. Snacka om smart kille! Skönt att gå på bio själv tycker jag. Gillar inte att någon sitter bredvid mig och kommenterar.
Tänk om man kom på något sånt där och kunde göra sig en rejäl hacka. Skulle vara så skönt. Inte just det att sluta att jobba utan mer det att ha känslan att göra precis vad man vill och brinner för. Själv skulle jag ägna mig åt volontärarbete för att motverka trafficing och barnprostitution. Blir helt galen bara jag tänker på att det ens finns en marknad för sånt. Vad är det med karlar i äldre medelåldern egentligen (för statistiskt sett är det ju de som oftast utnyttjar dessa "tjänster")? Vad är det som driver och gör dem upphetsade? Jag kan verkligen inte förstå detta. Ibland kan jag till och med sitta på jobbet och se mig omkring och undra om någon av mina kollegor är "såna". Skulle inte tveka att anmäla om jag upptäckte något sånt i min omgivning. Bara så att ni vet!

I morgon blir det anställningsintervju och hastigt och lustigt blev det en annan även på torsdag. Känns skönt att veta att man är så pass intressant att man får komma på intervju i alla fall med tanke på hur många sökande det är på varje tjänst (på de här två är det va 150 st). MEd andra ord är det dags att gå och duscha och plocka fram kläder nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>