Fredag

Gud vad det är underbart med fredag! Känslan börjar redan på morgonen när man vet att det är sista morgonen men ska upp och jobba den veckan och att det sedan är helg två dagar... Idag har jag firat den kommande helgen genom att äta världens godaste Sushi till middag. Mmm Marabou...

Brorsan ringde idag och frågade om jag kunde vara barnvakt åt killarna nästa fredag då den äldsta har studiedag. Och visst, som den bästa faster jag är så tar jag förstås en dag ledigt och myser med dem. Undrar vad vi ska hitta på? Baka kanske?

Ska kanske börja plocka ner det jag behöver ha med mig till Åland i morgon. Fast å andra sidan är det inte så mycket som behövs för bara ett dygn. Skönt att komma iväg lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>