Natti, natti

Nu hemma från kursen och ska straxt stupa i säng efter en lång dag. Kan inte längta nog efter när jag kommer hem i morgon kväll och kan börja sticka på mitt nya experiment: pärlmuddar. Men det blir även lite tvätt och packande inför helgen. Tänk vad fort den här veckan har gått, består veckorna verkligen av mer än fredagar och måndagsmornar? Både veckorna och helgerna går så himlans fort.

Ska bli skönt att åka iväg en snabbis i helgen efter den här veckans icke-existerande dejt. Innerst inne så vet jag ju att han ville träffas, annars hade han ju brutit kontakten tidigare. Men sen när jag hade blivit lite arg så vågade nog inte hans norrländska blyghet ringa mig. Och nu kan jag inte med att ringa och erkänna att jag överreagerade. Är verkligen jättetrist då han ju kändes så himla rätt liksom... :-(

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>