Nybliven skribent

God kväll!
Tänkte testa detta forum lite för att skriva av mig lite tankar, åsikter och känslor om livet. Kanske mest för min egen del då. :-)

Vem är jag då? En helt "vanlig" 37-åring som har ett liv som liknar en berg-och dalbana emellanåt. Jobbar som administratör på ett bemanningsföretag, lever ensam med mina två katter i en förort på södra sidan av Sthlm och är väldigt engagerad inom Hemvärnet på fritiden.
Är för det mesta väldigt glad och social och har egentligen ett väldigt bra liv: har jobb, klarar mig ekonomiskt, tak över huvudet, socialt nätverk osv men det är i alla fall något som fattas. Alldeles för många varför-ska-man-leva-detta-trista-liv-tankar som poppar upp. Ja, ja. Nu ska vi vara glada...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>