Soool...

Blir inte livet lite lättare när solen skiner ute? Det tycker i alla fall jag. Har varit lite låg den här veckan då jag träffade en kille när jag var på semester i Jämtland i somras vilket i och för sig var roligt.  Sen har vi pratat en hel del i telefonen (efter det att vi vunnit en dejt i ”Chans till romans”) och den här veckan skulle han komma ner hit för ett jobb. Men det visade sig att de har jobbat till sent in på nätterna och han har inte haft ”tid” att träffas. Och då undrar jag förstås om han inte ville eller om det verkligen var så att han faktiskt inte hade tid. Känns väldigt trist att det blev så eftersom vi har skrattat så mycket ihop och besvikelsen blev så stor nu när vi inte sågs. Känner också att jag inte vill jaga honom och lägger nu över bollen.

I kväll blir det kvällskurs i att lära sig skriva så att budskapet går fram. Fast innan dess blir det till att leta upp en garnaffär. Stickar varje dag på t-banan till och från jobbet och nu är precis en sjal färdig och det är dags att påbörja ett nytt projekt. Skönt att sticka och skingra tankarna lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>