Nu är det bara disken kvar...

Nu har familjen dragit och jag sitter och pustar ut i soffan. Känner mig ganska trött efter en lång dag. Fast det har varit jättetrevligt i kväll. Dock blev det ett visst manfall: svägerskan har åkt på streprokocker och ligger hemma med penicillin och mår dåligt. Sen ringde brorsan när de typ skulle varit här och berättade att äldsta brorsönen lyckats med konststycket att svälja en enkrona och var tvungen att åka till sjukhuset och bli röntgad.

Hur som helst så serverade jag Nordafrikansk kycklinggryta som var supergod och mycket enkel att laga.

Sen i stället för tårta blev det äppelsmulpaj med vaniljsås. *mums* I present fick jag en negativskanner, presentkort på Indiska, automatisk p-skiva och en helg till Åland under hösten. Bara bra grejer alltså.

Kommentarer
mysan

kikar in och önskar dej en trevlig helg! kramar <3



Blogg: http://myedenvad.blogg.se/
2011-08-26 @ 22:45:17
Sara

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)



Blogg: http://nolongerironic.webblogg.se/
2011-08-26 @ 23:49:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>