Aldrig mer!

Eller kanske inte aldrig mer.., Men det lär nog dröja innan jag gör fler fotoböcker igen! Har tillbringat X antal timmar framför datorn senaste veckan och gjort personliga fotoböcker till mamma, pappa, brorsan, moster samt varsitt till de två brorsönerna. Sen har jag gjort halva till mig själv klart också men nu orkar jag inte mer för i dag. Sen slog det mig att mitt egna behöver jag ju faktiskt inte göra just nu.

De här fotoböckerna har blivit lite av tradition att jag ger bort till julklapp och de brukar bli lika uppskattade varje år. Så jag kan varmt rekommendera att göra såna och ge bort. Själv använder jag Smartphoto och beställer deras album "Enjoy".

Kommentarer
Mariette

Åhh, vilket bra tips! Synd att jag inte hinner fixa till någon innan jul... men nästa =)



Blogg: http://mariettesrora.blogg.se/
2011-12-18 @ 13:47:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>