Arg så här på annandagen

Det är just såna här grejer som gör mig fullkomligt galen och tandagnisslande. Jag förstår verkligen inte hur man leva med sig själv. Patetiska karlar!!! Det är karlar i medelåldern samt äldre som gör att det överhuvud taget finns en marknad för sånt här. Kan de inte lägga den energin och pengarna på att hjälpa de här stackars fattiga tjejerna på något annat och bättre sätt i stället?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14128891.ab


 

Roger, 65: Jag har haft sex med alla tjejer här...

Ökända Pattaya i Thailand - ett drömresmål för svenskar som köper unga kvinnor – och barn
”Jag är 65 och har fler unga tjejer på en vecka än vad en 30-åring har på ett år hemma.”

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>