Fredagskänsla

Förstår inte riktigt varför men jag har värsta fredagskänslan i dag. Började redan i morse när klockan ringde och jag efter nästan en timmes snoozande masade mig upp. Tänkte då att det var sista dagen den här veckan som klockan ringde och att i morgon är det lördag och jag får sova hur länge jag vill. Sen har den känslan hängt med hela dagen. Kan också vara för att vi i kväll har julfest med jobbet. Har nog nästan aldrig varit med om att man har fester på en torsdag. Kommer ju att vara ett vrak i morgon! Måste verkligen försöka komma hem i någorlunda tid eller åtminstone ta det lugnt med alkoholen. Måste upp i morgon då jag ska iväg på studiebesök på ett universitetssjukhus vilket jag ser fram emot mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>