Ringa farbror doktorn

Ramlade ju ute i stentrappan för två veckor sedan och har fortfarande jätteont i svanskotan och käkar Ipren nästan dagligen. Svårt att sitta och ligga på rygg. Och jag är stel som en gammal tant på morgonen som har svårt att röra på mig. Nu när det har gått så pass lång tid (vet att det kan ta lång tid just för svanskotan) så har jag i alla fall lovat lilla mamsen att ringa till farbror doktorn i morgon och försöka få dem att röntga mig så att det inte är något konstigt där inne.
Nu tror jag iofs inte det och även OM det skulle vara en spricka eller likande så kan de ju i alla fall inte göra något mer än att ge smärtlindring tills det läkt ihop.


Nu ska jag i alla fall försöka komma till ro och i sängs. Fungerar inget vidare med det där att gå och lägga sig i tid...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>