Sorglig och dyr dag

Fan, jag har krockat min fina bil! Och dessutom var det jag som var vållande vilket betyder att jag med min halvförsäkring inte får ut något. Känner mig helt knäckt med tanke på vad det kan komma att kosta mig. Och det värsta var att det var så onödigt! Stod bakom ett bil vid rödljus och det blev grönt. Såg att en bil kom från vänster men han såg ut att vingla lite fram och tillbaka och jag tittade på honom samtidigt som jag såg i ögonvrån att det var grönt för mig. Så jag börjar rulla på ettan och kör in i bilen framför som antagligen också kollade in den andra. Så nu ser det spanska vilddjuret ut så här (och lär göra det ett tag framöver):


Hur som helst så åkte vi till julmarknaden i Wadköping som bestämt. Det var himla fint där men jag hade lite svårt att koncentrera mig på den då jag bara ville hem och läsa försäkringsreglerna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>