Tänkardag

Har haft en riktig tänkardag idag. Skönt att stänga alla jobbiga grejer en sån här dag på året och börja nya roliga saker. Så efter allt tänkande är jag alldeles slut känns det som. Ska försöka få ner lite av det på pränt i morgon så att jag kommer ihåg om 10 år hur mina tankar gick just runt det här årsskiftet.

Men trots att det känns som om jag är slut mentalt ska jag i alla falla ta mig iväg och mysa lite med min barndomsvän och hennes lillebrorsa. Vi ska äta och dricka gott och bara slappa. Ska bli riktigt nice! Och vem vet, kanske händer det något kul i kväll som jag kan skriva om i morgon när mitt nya, positivare liv börjar. :-)

GOTT SLUT på 2011 och GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>