Tecken på att tantåldern är här?

Förr om åren gick jag alltid ut på juldagen. Var ju världens party! De senaste typ tre-fyra åren har jag dock bara tagit det lugnt. Känner mig lika gammal och tråkig varje år jag numera sitter hemma och tänker tillbaka på juldagarna. Att man ens pallade med det tempot och alkoholkonsumtionen. Men kul var det! Även om man ibland vaknade upp med världens jätteågren dagen efter.
Det var efter just en sån juldag jag bestämde mig för att aldrig mer dricka jägermeister och red bull. Blir fortfarande grön i ansiktet bara jag tänker på den kombinationen. Eller för den delen red bull överhuvud taget...


Kommentarer
Therese

Hejsan! Har du fått några roliga juklappar? :)

KRAM



Blogg: http://thessi.blogg.se/
2011-12-26 @ 09:19:35


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>