Tisdags-aw

Sprang förbi min favvis-secondhand och inhandlade hela TRE nya klänningar! Egentligen var jag ute efter en nyårsklänning men just en sån hittades inte i dag. Får bli en annan dag. Och apropå nyår: jag har nu bestämt mig för att inte fira med kompisarna med fosterbarnen. Skulle ju vara en familj till där med barn och jag känner att jag inte riktigt pallar med. Sist vi var där var det fullt liv hela tiden och man fick inte sitta i fred och äta. Och just nu kanske inte mina krafter riktigt räcker till...

Hur som helst, var på AW på Bishops Arms med min nya hv-pluton och jag måste säga att det känns bättre och bättre. Är en tjej med där som jag tror att jag kommer trivas riiiktigt bra med. Vi är varandras totala motsatser i både stil och uttryck men det kanske är just det som gör att vi kompletterar varandra. Ska bli superkul när säsongen sätter igång efter nyår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>