Körigt liv

Nu händer verkligen allt på en och samma gång här. Först så fick jag kontakt med en kille på nätet som jag först var lite restrivktiv emot eftersom jag tyckte han var lite för på. Men så har vi ändå haft kontakt eftersom jag i något svagt ögonblick hade lovat att träffa honom i Östersund under helgen. Nu visade det sig att han var jättetrevlig! Så det ska bli riktigt kul att träffa honom. Sidan där vi fick kontakt (och där det f.ö. finns mååånga trevliga):


Jaha, och sen när vi hade pratat klart efter typ 1 1/2 timme så hade jag fått mail från en annan kille som jag hade kontakt med via nätet för flera år sedan och som försvann spårlöst. Visade sig att han inte hade känt sig mogen och ville fokusera på sig själv men att han gärna återupptar kontakten nu såvida jag vill. Blev så himla glad så självklart svarade jag. :-)

Känns nu efter dessa två bekräftelser på en och samma dag som att Poe kanske försvinner ut i periferien lite och att jag förtjänar något bättre än någon som alltid bara jobbar och jobbar och som aldrig kan säga vad han tycker och känner...

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>