Körrutt inför morgondagen

Det är 59 mil upp till Järpen där jag ska bo hos mina släktingar och det tar 7 timmar och 48 minuter om man kör som man ska. Nu ska ju jag göra några stopp på vägen så det kommer ta längre tid än så.

Ska stanna till och fika hos Poe:s föräldrar. Ska bli så himla kul att träffa dem igen! Har dock fortfarande inte riktigt bestämt mig för om jag ska åka förbi honom eller inte. För samtidigt som jag gärna vill träffa honom så vet jag att jag kommer att bli ledsen och det kommer göra ont av saknad. Frågan är bara om jag kan stå emot att åka och säga hej när jag är så pass nära. Varför skulle han göra så här för??? Ja, ja. Nu ska jag glädjas åt min resa i stället och all bra musik jag kommer se och höra under helgen...





Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>