Storsjöyran

Åh, vad jag längtar tills nästa vecka då jag åker upp till Storjöyran i Östersund! Kommer som sagt var att köra upp själv och bo hos släktingarna ute i Järpen men det ska verkligen bli underbart. Eventuellt kommer jag passa på att träffa att par dejter som jag haft kontakt med via nätet. Fast som det känns i nuläget kanske jag inte är riktigt redo ännu för såna äventyr efter Poe. Vi får väl se vad som händer.

På Yran är dessa uppträdande givna:
1. Säkert (krockar dessvärre med Håka Hellström så honom missar jag)
2. The Ark
3. Lykke Li
4. The Sounds
5. Veronica Maggio
Sen är det ju självklart fler som ligger högt upp på listan att se. Brukar inte har så mycket dötid där uppe. Finns alltid något att titta och lyssna på.

Storsjöyran östersund 28-30 juli


Tror att jag kommer åka förbi Poe´s föräldrar på vägen upp och fika. Skulle vara kul att träffa dem igen. Dock är det inte självklart att åka förbi honom. Kommer jag antagligen att bestämma först samma dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>