Hangover

Dock inte av vinet igår kväll utan mer av allt gråtande under gårdagen. Har väl inte sovit så där superbra i natt heller så jag känner mig ganska sliten och helt tom. Har konstigt nog inte gråtit alls idag utan har kunnat tänka mer.
Jag vet att hoppet är det sista som lämnar en men innerst inne så tror jag faktiskt att P-O har känslor för mig på "rätt" sätt. Blev bara för mycket när jag kom för nära och ville ha mer av hans tid. Han är van att kunna komma och gå som han vill utan att behöva visa hänsyn till någon. Och så kommer jag och vill att han ska börja planera in mig där någonstans mitt i allting. Sen tror jag att han kommer att sakna mina dagliga samtal. Har ju trots allt brytt mig om honom och det liv han lever (inklusive om han käkat middag eller ej). Och under alla dessa timmar vi spenderat i telefon så har vi ju skrattat väääldigt mycket.
Kommer låta saken bero lite och låta oss slicka våra sår på varsitt håll och sen höra av mig på ett eller annat sätt. Vill dock att han ska få känna lite saknad först. Hur svårt det än kommer att bli för mig att inte höra av mig. Men jag SKA lyckas och sen får vi se vad utfallet blir.

Annars har dagen bestått av en lång sväng till IKEA och sen in till "Smaka på Sthlm" i Kungsträdgården. Behövde aktivera mig för att inte sitta hemma och grubbla.
Nu är det hostande och slappande i soffan framför filmen "Slumdog Millionaire". Riktigt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>