Jag är bränd!

Idag har jag varit ute på barndomsvännens odelingslott och grävt nya land i princip hela dagen lång. Då "arbetsledaren" inte stod för solkräm resulterade detta i:



Men det var ändå jättekul att träffa henne igen och skönt att berätta om helgens händelse då hon ju faktiskt var med när jag träffade loppiskillen.

Precis när jag kom hem hörde en annan väninna av sig och frågade om vi skulle ut på en promis så då blev det en och en halv timmes frisk luft till. Nu ska det bli skönt att gå och lägga sig och äntligen få gå till jobbet i morgon igen. Är nog faktiskt första, enda och sista gången jag säger så. Annars är ju det där med jobb ett onödigt ont när det finns så mycket annat i livet att aktivera sig med. :-)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>