Äntligen hemma

Har nästan precis kommit hem efter föreläsningen om civil-militär samverkan. Den var verkligen jätteintressant och synsättet och samarbetet kommer nog förändras en hel del inom de närmaste åren. Känner mig riktigt upplyft!

Nu blir det att packa iordning lite inför morgondagens julfest med jobbet. Ska bli kul men samtidigt så är jag lite orolig över att jag inte ska kunna hålla alkoholintaget i schack. Har ju liksom varit en dålig trend på den biten senaste året. Startskottet var på julfesten med dåvarande jobbet förra året när jag blev så onykter att jag fick hjälp in i en taxi, tappade hemnyckeln, ringde pappa och somnade utanför porten. I 12 minus och kort klänning! Tur att pappa kom efter någon halvtimme och väckte mig. Hade kunnat gå riktigt illa... Ja, ja. Måste försöka dricka minst varannan alkoholfri, räcker med att jag var onykter med kollegor så sent som i fredags. Och just med kollegorna kan det bli väldigt pinsamt efteråt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>