Havregrynsgröt och blodpudding

Så där ja. Nu har jag shoppat för flera månader framöver! Var inte så svårt att bränna åtta papp på ett par timmar. :-) Började med att gå och klippa mig+treatment spray= 390:-. Fortsatte till djuraffären och köpte kattmat+sand=1480:-. Men sen... Då äntligen åkte jag och inhandlade en digital systemkamera som jag varit SÅ sugen på sedan i våras. Alltså, kanske inte just den modellen men en kamera för att lära mig lite mer om fotografering.

Hittade ettt reklamblad på jobbet i dag från Media Markt. Tydligen så hade de kommit över ett parti med Canon EOS 500D. Och nybörjare som jag är så hade jag inte sådär superstora preferenser så en sån fick det bli. Sen skulle det ju till UV-filter, objekt 50mm f/1.8 II , minneskort samt väska. Så summa summarum blev det 6200:-. Men nu jäklar ska här tas bilder! Och det ska bli SÅ kul...

Men nu får det bli havregrynsgröt och blodpudding under lååång tid framöver. :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>