Konstig dröm

Drömde i natt att jag sprang på E-Type i centrum. Han ville gå och fika men tyckte att det var så jobbigt när alla kände igen honom. Så vi gick runt där och letade efter ett folktomt ställe utan att hitta något. Under tiden försökte han hela tiden försynt ta min hand och pussa mig på kinden medan jag drog mig undan. Till slut gick vi in i en personalingång och hamnade i någon korridor där det fanns ett bord med två stolar. Efter lite lirkande gick jag med på hans försök till närmanden men gjorde klart för honom att jag minsann INTE var intresserad av honom för att han var känd och att jag minsann hade blivit tillsammans med en annan kille under en av hans konserter.

Skum dröm. Men jag antar att det är för att jag sett honom på tv i ”Så mycket bättre”. Tänk vad man påverkas av det man ser va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>