Kyrkogård och biltvätt.

Har faktiskt hunnit med både det ena och det andra under eftermiddagen eftersom jag slutade redan vid straxt efter halv ett. Började med att köra lite fel när jag skulle ut ur stan så jag hamnade mitt inne i röran i city. Men det är bara att ta det lugnt och kommer man fel får man vända och köra tillbaka.
Var in en sväng i Kista galleria men tröttnade ganska snabbt eftersom det var HUUUR mycket folk som helst! Åkte vidare först till mormor/morfars grav med dekoration+ljus och därefter till farmor/farfars. Tänkte att det var lika bra att göra det redan idag eftersom det är jörigt med p-plats sen resten av helgen.

På vägen hem så slog det mig att det är hela tre månader sen jag tvättade "det spanska vilddjuret" så det fick bli en sån där riktig lyxtvätt. Känns bra att göra ibland så att det blir lite extra skydd så här innan vintern. Hann även in på Mekonomen och inhandla en spade att ha i bilen om man skulle bli insnöad. Så nu kan gott snön få komma!




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>