Lite dagen efter

Hade en sån himla konstig eftermiddag/kväll igår. Först hände en grej på jobbet som jag blev så himlans ledsen över. Handlar om det där med att jag känner mig utfryst av en klick på jobbet. Blev så ledsen att jag inte riktigt kunde kontrollera mig och tårarna kom smygande. Så jag rusade ut och satte mig på kyrkogården som ligger bara ett kvarter från jobbet och bara störtgrinade. Kände att jag behövde få ur mig det ledsna.



Gick i alla fall tillbaka till jobbet och satte mig i massagefårtöljen för att slappna av lite innan det var dags för aw på jobbet. God mat och trevligt (fast jag höll mig långt ifrån "klicken"). Dock blev det alldeles för mycket vin under kvällens gång. När jag och en kollega var på väg ner i hissen stannade den till på ett annat våningsplan som också hade aw. Så helt plötsligt var vi inne hos dem och drack Champagne och fick rundvandring.
Upp till vårt eget kontor igen för att kolla om någon var kvar men det var helt tomt där uppe så vi två hamnade i en soffa. Och helt plötsligt börjar kollegan att kyssa mig och tafsa. Visst, hade jag druckit lite mindre så hade jag nog hakat på men nu kände jag att jag inte riktigt var i form för något sånt. Så jag sa att jag skull på toa och så drog jag bara. Inte så sjysst kanske..
Ringde till Poe på vägen och tro det eller ej men han svarade! Känns lite pinsamt idag. Inte för att jag sa något knäppt utan mer det att jag var onykter.

Så nu sitter jag här och är lite seg i mössan. Tur att det bara är lördag!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>