Sigtuna julmarknad

Men vad är detta egentligen? Ska det verkligen vara drygt tio grader varmt ute första advent? Och till det regn och blåst? Nästan så att jag blir lite uppgiven... Hur som helst, för att få lite julkänsla åkte vi till Sigtuna julmarknad. Fast på vägen dit hann jag in en sväng på XXL Sport och köpte dessa byxor som de har kampanj på och som jag varit sugen på i flera år:


Tog även svängen via julmarknaden på Steninge Slott. Fast där var så jäklans mycket folk att det bara blev en kort sväng utan att handla något.
Väl i Sigtuna handlade jag bland annat bivaxljus, garn och rökt skinka. Himlans fin julmarknad det där med mycket hantverk och inte bara krimskrams.


Kommentarer
Julia

-hej!

allt bra?:)



Blogg: http://juliaofsweden.webblogg.se/
2011-11-27 @ 19:27:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>