Ytterligare konstig dröm

Vaknade av en sån där konstig dröm i morse när man inte vill vakna och verkligen försöker somna om för att få veta hur det går sen. Så där så att man borrar ner huvudet i kudden och blir jätteirriterad när man inte får veta fortsättningen. Drömde att jag satt och fikade med Poe när han helt plötsligt sa att han har ångrat sig och inte förstått förrän nu hur mycket han faktiskt tyckte om och saknade mig. Fast eftersom han har så svårt att prata om känslor hade det tagit lite tid innan han vågade säga något. Och jag tyckte det var så konstigt att han inte vågade säga vad han tyckte till mig, mig som han ändå känner. Han log  med sina skrattgropar och la sin kind mot min... Och vad händer då? Jo, klockan ringer och jag vaknar!!! Jag som ville vara kvar i den drömmen...

Varför kan jag inte bara släppa honom och gå vidare för? Nu har det ju faktiskt gått nästan lika lång tid sedan han dumpade mig som tiden vi höll ihop. Varför spökar han fortfarande i min hjärna för? Fast jag kan erkänna: saknar honom så att det ibland gör ont inombords. Ville ju leva det liv han lever MED honom...




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>