Beslutsågren måste vara jobbigt

Jag tror att min mamma har landets värsta beslutsågren! Hon kan ta mig 17 ALDRIG bestämma sig. Jag blir alldeles galen på henne ibland. Vi har som sagt varit på IKEA idag för att köpa en bokhylla till henne. Jag hade varit med tre gånger innan och bara kollat plus att hon varit själv där X antal gånger. Innan vi åkte i dag så hade jag sagt att jag ville att hon skulle veta vad hon skulle ha för att det skulle gå smidigt där. Men vad händer? Jo, hon börjar vela om delarna samt vilka dörrar hon skulle ha. Snacka om att jag stod och gnisslade tänder i bakgrunden! Ja, ja. Vi kom hem med sakerna till slut i alla fall.


Jag var även inne på Stadium och köpte ett par nya vandringskängor/promenadskor som jag kommer att gå mååånga mil i. Var i stort behov av just ett par såna då mina walkingskor fick flytta ut i soprummet efter att ha blivit alldeles för utgångna och nötta.

TIMBERLAND TRANSLITE M GTX M BLACK


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>