Hard Rock Café+sen middag.

Sov som sagt var ett par timmar tidigare och kände mig sen liiite piggare. I alla fall så pass pigg att jag åkte in till stan och mötte upp pappa och brorsönerna för ett besök på Hard Rock Café. Riktigt god mat men alldeles för stor portion. Småkillarna tycker verkligen att det där är en upplevelse att gå dit.


Kom hem igen vid halv sex och drog då vidare till ett par kompisar i Trångsund som hade bjudit mig och en annan på middag. Var bara det att när jag är på väg dit så ringer den ena av killarna och frågar vad vi ska ha för middag. Snacka om planering va? Här bjuder man hem gäster som själva får planera, handla OCH laga maten. Tur att vi känner varandra väl om man säger så. :-)

Nu ska straxt jag och min BRAKförkylning+halsonda gå och försöka sova. Känns som att det kan bli en svårsoven natt med allt snor...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>