Sömnlös natt

Poe kom först straxt innan midnatt så redan då var jag jättetrött. Vi satt uppe och pratade ett tag och trots att jag var så trött så ville jag inte gå och lägga mig utan dra ut på samtalet och skratten in i det längsta. Bäddade upp till honom på soffan och gick och la mig inne i sovrummet. Men inte kunde jag somna inte! Bara vetskapen om att han låg bara några meter ifrån och ändå var så långt bort gjorde mig klarvaken. Så jag tänkte: ”det får bära eller brista” och gick ut och petade på honom och sa att han fick ta med sig täcket och komma och lägga sig bredvid mig i stället. Där kunde han ju ha gjort ett aktivt val och sagt nej men det gjorde han inte. Han följde lydigt med och somnade liggande tätt intill mig. Fast jag kunde ändå inte somna när jag låg där. Ville ju egentligen bara pussa och krama på honom men var ståndaktig och rörde faktiskt inte ett finger. Men detta gjorde ju då att jag bara har sovit ett par-tre timmar i natt.

Nu jobbar han här i stan i dag och antagligen halva natten innan han skulle åka till ett hotell och sova. Ville inte vara för på där och tjata på honom om att jag ville att han skulle komma till mig i stället. Känner mig jättefrustrerad över situationen och nu är jag ännu mer förvirrad över vad jag egentligen har för känslor… *suck*


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>