Största idolen

Min största idol sedan 28 år tillbaka är Carola. Kommer till och med ihåg känslan när hon vann den svenska finalen med Främling. Var så himla lycklig att jag nästa grät!


Trots att jag inte alltid kan säga att jag gillar hennes uttalanden eller perioden när hon var med i Livets Ord så håller jag fast vid henne. Gillar hennes musik och hon har ju en pipa som inte går av för hackor.
När hon firade 20-årsjubileum med konsert på Cirkus så var jag självklart där. Då var det också några gånger som jag hade svårt att hålla tårarna tillbaka.


Om några veckor ska jag gå och kolla på henne igeni Elvis, Barbra & Jag på Tyrol. Ska bli jättekul och hon gör många av låtarna riktigt bra.







 

 

 

 

 


Kommentarer
Emil

Kollade du på Moreus senaste program? Där var hon med. Kul program och bra framträdande.



Yngwie Malmsten, speciell, som vanligt...



Blogg: http://gymelof.shapemeup.se
2011-10-24 @ 12:31:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>