Upprörd på 3

Jag fick ju en ny telefon förrförra veckan när jag var och gjorde om hela telefonibiten. Och självklart trodde jag ju att det var samma bindningstid på telefonen och på abonnemanget. Men icke! Det visade sig att de helt glatt gjort om abonnemanget som gått ut men inte kan låsa upp själva telefonen. Jag vill ju ha den gamla telefonen med ett Teliakontantkort då jag ute där 3 inte har någon täckning. Sånt där gör mig SÅ irriterad! Är de inte rädda om sitt rykte? Jag menar, de har ju inte den minsta aning om vad jag har för yrkesroll. Kanske sitter jag som beslutsfattare för telefonin på koncernnivå?

Sen är det ju det där med miljöaspekten också. Nu kommer jag att gå och köpa en annan telefon och förpassa den här till byrålådan. De säger ju tom så här själva på sin hemsida: ”I miljöarbetet på 3 strävar vi efter att vara en del i skapandet av ett hållbart samhälle. Vi arbetar för att minska vår miljöpåverkan så långt det är tekniskt möjligt och ekonomiskt motiverat."

Nej, det här går bort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>