Är det verkligen OK?

Min chef, som f.ö. bara är två år äldre än mig, har börjat kalla mig för lilla gumman. Är det verkligen ok? Känns inte helt klockrent faktiskt. Å ena sidan stör det mig som 17 att han gör det fast å andra sidan så tror jag inte att han menar något illa/nedlåtande med det då han kallar både sin fru och döttrar för det också. Men just det där att han är min chef... Plus att jag inte tycker att vi känner varandra riktigt SÅ bra ännu och har den relationen. Vad säger ni? Är det något man ska bli upprörd över och säga ifrån eller?


Kommentarer
Louise

nu är kag ju visserligen bara 15.. men jag tycker att det låter ganska så.. äckligt om jag får uttrycka mig så!

Hoppas att allt blir bra! kika gärna in på min blogg! kram



Blogg: http://photografit.devote.se
2011-09-10 @ 00:07:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>