Bankrådgivning på en söndag?

Jajamensan, hos Länsförsäkringar är det helt normalt. Känns skönt att kollat upp fondsparandet och ändrat om lite för ett säkrare sparande. Måste säga att jag är jättenöjd med att ha dem som bank så här efter närmare 10 år.

Tog en promis från söder och hem. Och tro´t eller ej, men vid ett övergångsställe vid Gullmarsplan sprang jag på en kompis som jag inte har träffat på jättelänge. Tänk vad världen är liten ibland ändå...

Nu blir det till att gå och sova middag. Förstår inte riktigt varför men jag känner mig heeelt slut. Får se, kanske att jag stannar hemma från jobbet i morgon oxå bara för att slappa och försöka bli lite piggare. Tog ju faktiskt karensdagen i fredags i och med det där med ögat. Men det är inte helt moraliskt korrekt va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>