Ensam AW?

Har skickat ut ett mail om en aw till mina kollegor som jag hade tänkt gå av stapeln i kväll. Men intresset verkar vara väldigt svalt om man säger så. Känns som om jag kommer att bli ganska ensam. :-( Men jag måste väl ändå gå dit och kolla så att det inte sitter någon där.

Trodde när jag började här att det skulle bli kul med så många kollegor och att det alltid skulle finnas någon att vara social med. Men tji fick jag! Har nog aldrig förut jobbat på ett företag som är så tröga socialt sett. Känns som om jag försöker och försöker men hela tiden kämpar i motvind. Så kanske det är dags att börja göra som alla andra och grotta in sig i sig själv och inte ens försöka vara social? Tror att jag ger upp för tillfället...


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>