Fullt på golvet i vardagsrummet

Så, då har jag fått hit mina tre inneboenden från Sundsvall. Det kommer bli trångt för dem i vardagsrummet men det ska nog gå. :-)

Har hunnit med det obligatoriska spinningpasset i kväll. Worldclass Slussen där jag brukar gå har flyttat till nya lokaler men jag måste säga att jag INTE blev imponerad. Var huuur trångt som helst! I omklädningsrummet var det så trångt att man stötte i varandra vilket ju är superäckligt när alla är svettiga/nyduschade. Inte nog med att det var trångt där, cyklarna inne i spinningsalen stod nästan på varandra. Ja, ja. Får nog leta upp ett nytt ställe att träna på. Och jag kan definitivt inte rekommendera Worldclass Slussen... Känner mig nästan lite morrig när jag tänker efter...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>