Körig dag

Idag har jag varit ganska osynlig här eftersom jag har haft fullt upp från det att jag vaknade fram tills nu. Ska ju få tre stycken inneboenden här den här veckan så det behövde verkligen storröjas här hemma. Konstigt hur rörigt jag kan lyckas få det. Måste verkligen börja kasta/sälja grejer innan jag inte får plats i lägenheten längre. Är en stor stressfaktir med det får bli höstens projekt så att jag kan börja ett nytt, fräscht år första januari.

På eftermiddagen åkte jag hem till mina kompisar i Trångsund. De med de fyra fosterbarnen som jag berättade om härom veckan. När jag kom dit var det två vrak jag mötte. De var SÅ trötta! Så jag tog med de tre yngsta ut i lekparken så att de fick rasa av sig lite (vilket var välbehövligt) så att kompisarna fick vila lite. Den fjärde stannade hemma framför datorn så han märktes inte.
Vi var ute i två timmar och de hade verkligen roligt och en hel del spring i benen. När vi var på väg hem igen så kom den 4-åriga killen fram och ville hålla mig i handen. Snacka om att jag smälte!

Nu har jag röjt det sista här hemma. Eller ja, nu kommer de i alla fall in. Har även hunnit med att göra en gryta som de kan äta i morgon när de kommer ner om de vill. Så nu är det sängen som gäller och jag kommer somna ovaggad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>