Slut på skolkandet!

Nä, nu säger mitt samvete ifrån och det är dags att gå tillbaka till jobbet i morgon igen. Är verkligen med blandade känslor må jag säga. Å ena sidan är det nog bra att ha något konkret att fokusera tankarna på då jag lätt klättrar på väggarna här hemma. Men å andra sidan har det varit skönt med ett par dagar att bara varva ner lite. Fast jag vete 17 om det känns bättre egentligen. Känner mig verkligen jättelåg, energilös och har inte lust med något alls.

Inte nog med att det mentala sviktar lite för tillfället, i kväll har jag öven fått världens flimmer för ögonen och jag har svårt att dokusera blicken. Därav eventuella stavfel... Jätteskum känsla! Så nu ska jag redan gå och lägga mig och hoppas på att det går över tills klockan ringer i morgon bitti...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>