Wonderful day!

Redan när jag vaknade upp tidigt i morse och tittade ut genom fönstret insåg jag vilken underbar dag det skulle komma att bli ute i skärgården. Och mycket riktigt! Tog Waxholmsbåten från Dalarö till Fjärdlång vilket brukar vara en svampsäker ö. Vi promenerade runt och njöt av vädret och utsikten. Dock var det väldigt dåligt med svamp i år. Hittade bara ett par liter tillsammans. Men det var verkligen en underbar dag att spendera ute på en ö.

På vägen hem sen så gjorde vi en avstickare ner till Årsta Havsbad där jag inte har varit sedan jag var liten. Och tänk, jag hade minnet av en JÄTTEstor strand. visst, den var väl stor, men inte så stor som jag mindes den.
Hann även med ett kort besök på IKEA på vägen hem.

Här är dagens bilder:

     

   


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>