En dag i solen

Tog en cykeltur ut till väninnans odlingslott. Det är ca 7 km dit och jag hade motvind åt vilket håll jag än cyklade så det var jättetungt. Och eftersom att det var första gången jag cyklade i år lär jag ha fin träningsvärk i morgon och ont i rumpan. Det brukar man ju få efter första gången. Men nu är premiären avklarad och jag kan börja cykla till och från jobbet. Måste verkligen komma igång igen. Speciellt när jag ser kort på mig själv som detta och ser att jag har gått upp i vikt:

 

Det var, trots blåsten, jätteskönt där ute med fullt solsken. Kom hem och tänkte göra i ordning balkongen men det var inte ells lockande eftersom att det är alldeles mulet ute nu. Ja, ja. Får väl se hur jag gör lite senare. Skulle kännas skönt att få iordning min lilla oas där ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>