En ny tv-stjärna är född

Nu har produktionsbolaget varit här hemma och mig och filmat en intervju. Jag fick ta fram och lyssna på mina gamla vinylskivor med Kikki, visa sakerna från tiden i hennes fan-club och låtsas packa en väska. På torsdag ska jag då ut till Arlanda för att träffa henne och låtsas att vi är på väg att resa iväg på en gemensam semester.

Innan film-killarna kom så var jag verkligen jättenervös! Kanske inte lika mycket för filmandet som att jag trots all röjning har så rörigt där hemma. Men allt gick bra. De berömde mig till och med för att jag var en sån naturbegåvning framför kameran! Inga omtagningar behövdes. Men jag antar att typ 40 minuters filmande klipps ner till max 5-6. Hoppas att jag får se det även om det inte säljs in och filmas på riktigt. Skulle dock vara lite coolt om det blir på riktigt och jag fick åka till Rhodos med Kikki. Undrar just om det blir några färgglada paraplydrinkar då eller om det bara blir broccolijuice? :-)


Kommentarer
Cilla

Kul!! Varför Rhodos? Vilken kanal? Man kan ha paraply i juicen oxå! Jag håller tummarna...



2012-04-23 @ 13:11:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>