Glad eftermiddag

Eftersom att cheferna är borta på kryssning i dag så passar jag på att gå ”lite” tidigare från jobbet. Tänkte faktiskt dra redan vid halv två. Då blir det till att åka hem, hämta bilen och sedan åka och hämta brorsönerna i skolan. Kände att jag fick en sån himla abstinens efter dem igår kväll. Har ju varit lite tungt här på jobbet och så, så det behövs lite av deras glädje. Och snacka om att jag ska tvångskrama dem! Så hämtar dem i skolan och får sen några timmar själv med dem innan föräldrarna kommer hem och jag måste dra mig hemåt i tid inför övningen i morgon bitti.

Är verkligen glad över att jag redan från början har jobbat på att få en sån nära kontakt med brorsönerna. Jag har mycket svårt att tro att det vi hittills har byggt upp ska försvinna bara så där utan vi kommer nog antagligen alltid ha en väldigt nära relation!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>