Inflyttnings-aw på f.d. jobbet

Var så himla kul att träffa de f.d. kollegorna när jag var och hälsade på i deras nya lokaler! Och vips hade jag en klump av saknad i magen efter det sociala! Visst, där hade jag ap-trista arbetsuppgifter men jag skrattade åtminstone varje dag... Helt plötsligt kom jag till insikt med att jag ska jobba på ett företag där det finns säljare. Det är ju de som är socialt kompetenta och vet hur man beter sig mot andra. Jag är inte gjord för att jobba med inbundna och konstiga ingenjörer som jag gör nu. Får bli ändring på detta, ska fixa iordning min cv och sätta igång med jobbsökande nästa vecka.

Saltopeppar.se


Kommentarer
Cilla

Helt rätt inställning! Ta för dig av livet! <3



2012-04-19 @ 08:13:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>