Kikki!

Mötte upp produktionsteamet samt de andra deltagarna ute på Arlanda vid halv fem. När vi stod där och pratade kom så äntligen Kikki. Kändes som om vi hade träffats förut då det flöt så lätt att prata. Det blev lite filmande och privat fotograferande innan vi släpptes hem med nya minnen i bagaget.

Kikki signerade min skiva som synes. Dock gav jag henne min halsduk med "Kikki på turné -84" på. Tyckte att det var ett större minne för henne, hennes barn barnbarn än vad det är för mig (även om det var stort för mig också). Men hos mig har den legat nerpackad de senaste 25 åren så om den kan glädja henne i stället.


Kommentarer
Mariette

Åh, vad roligt för dig och vilken fin bild =)



Blogg: http://mariettesrora.blogg.se/
2012-04-28 @ 09:33:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>