Ny titel: tv-stjärna

Eller nästan tv-stjärna i alla fall. Nu är det klart att jag ska medverka i ett pilotavsnitt som går ut på att man ska resa iväg med sin idol. Dock kommer själva piloten att göras här i Stockholm.
Så om två veckor kommer produktionsbolaget hem till mig och gör en kortare intervju när jag ska låtsas packa och sedan åker vi ut till Arlanda där vi då ska resa iväg till idolens drömresmål. Ska bli jättespännande fast samtidigt väldigt jobbigt att de ska göra intervjun hemma hos mig. detta betyder ju helt klart att jag måste röja upp lite i röran. :-(

Godisboxen.se


Kommentarer
Cilla

Grattis! Det blir ju rackarns kul! Vilken kanal? Stackars Molgan!



2012-04-11 @ 15:50:52
Mariette

Vad kan då Kickis drömresa gå...Afrika hahaha

Ha så kul. Om det nu skulle bli av att det sänds, får du åka iväg på en riktig resa då????



Blogg: http://mariettesrora.blogg.se/
2012-04-12 @ 09:27:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>