The Ark

I kväll var det ett jättebra tv-program om The Ark på SVT. Jag har följt dem under årens lopp ända sedan jag för första gången såg dem på världens minsta scen i en gränd uppe på Storsjöyran år 2000. Har varit kul att se dem bli mer och mer omtyckta och erkända varefter åren gått så det var med stor sorg jag såg deras avskedsshow i somras. Tror att en av mina favoriter med dem är "Tell me this night is over".

Från svt.se:

I ”The Ark – Sista dansen i Växjö” bjuds du inte bara på bandets avskedsspelning på Palladium i hemstaden. Du får också följa med när Ola och de andra besöker platserna där allt började och bandet formades.

Programmet är tillgängligt på svt play till 21/5 och kan varmt rekommenderas: http://svtplay.se/v/2781096/musik_special/the_ark_-_sista_dansen_i_vaxjo?sb,p149943,1,f,-1


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>