Inte så farligt rörigt

I dag var första dagen på jobbet igen efter min lilla "sjukskrivning". I och med att jag har varit borta så hade jag inte sett hur det såg ut vid min plats efter inbrottet vi hade på kontoret. Men det syntes knappt! De verkar ha kollat igenom skåpen ganska lugnt och metodiskt och bara tagit sånt som kunde vara av värde. Så från mig stal de "bara" två kuvert med insamlingar till kollegor som fyller år (ca 700:- totalt), några taxicheckar (som spärrades ganska snabbt) samt en nyckel till ett skåp som de inte hade lyckats hitta/haft tid att leta efter. Så jag får nog vara glad trots allt.
Det som känns värst är att något äckel har varit med sina bakteriella händer och rotat bland mina grejer. Sånt kan jag nästan bli kräknödig av.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>