Ja må jag leva...

Fyller i dag hela 39 år! Hur fasiken gick det till? Var har de senaste 15 åren tagit vägen liksom?
 
Hade som bekant det där födelsedagskalaset igår. Hur det slutade efter min besvikelse över mina vänners svarande/icke svarande? Jo, en fick jag reda på var sjuk (en halvtimme efter utsatt tid), en hade kommit hit trots att han var sjuk så han fick i princip vända i dörren av utmattning och feber samt att Johan inte ens kom. Så det var en tapper liten skara här. Men vi hade det verkligen JÄTTEtrevligt med god mat och färgglada drinkar. Vid straxt efter midnatt stämde de upp i skönsång och drog i med "Ja, må du leva". Undrar just var grannarna tyckte om det. :-) De sista gick vid halv två så det var ju en ganska human tid må jag säga.
 
Presenterna från kompisarna
 
Själva födelsedagen i dag har jag inte firat något speciellt. Var ute på väninnans odlingslott och skulle skörda lite potatis och vad händer? Jo, himlen öppnar sig och det finns ingenstans att gå under. Som tur var så hade vi bägge två gummistövlar och regnjackor.
 
 
 
Middag har intagits med mamma, moster och hennes man på söders bästa kinakrog. Lagom ansträngande en trött och seg dag som denna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>