Magiskt med Ola Salo

Just nu är det kulturfestival i Sthlm vilket innebär att det är gratis uppträdanden och konserter lite varstans ute på stan. I dag var Ola Salo och Radiosymfonikerna och gjorde en konsert på Gustav Adolfs Torg. Och den var helt MAGISK och underbart bra! Faktiskt det bästa jag sett på fler, flera år. Tänk att The Arks låtar gjorde sig bra även med en symfoniorkester. Jag som alltid har gillat The Ark måste nog till och med säga att det här var strået vassare. Låtarna gjorde sig sjukt bra i den här tappningen. Sen att det var en carm och skön sensommarkväll gjorde ju inte saken sämre.
 
Undrar just hur det känns för en artist som står där framme inför alla när de får ett sånt enormt gensvar som de fick i dag? Om jag hade varit Ola i dag hade jag nog börjat grina. Men de kanske stänger av såna känslor? Det måste ju hur som helst kännas varmt i hjärtat...
 
Bild från jonasnydesjo.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>