Slappardag

Eftersom att min hjärna uppenbarligen har gått på ledighet så har även jag tagit det lugnt i dag. Suttit i solen på balkongen och läst och lyssnat på Sommar. Trodde inte solen tog så mycket längre men det gjorde den! Har fått några snygga ränder som antagligen kommer att bli svårt att hinna få bort innan hösten är här. Ja, ja. Finns värre saker här i livet.
Har även gjort något så tankebefriande som att plocka blåbär. IGEN! Det finns fortfarande hur mycket som helst där ute i skogen men myggjäklarna tar kål på mig och förtar mycket av den härliga känslan. Har hört att det är gott om mygg i år och jag kan verkligen bekräfta att så är läget!
 

Kommentarer
milliciouss

Super fin blogg! Kollade lite på den och läste massa inlägg och tycker verkligen om den! Du har en bra blogg! Fortsätt så kommer du komma långt det lovar jag!! Fin design och en underbar fin blogg! Själv så letar jag efter nån som kan fixa gratis design/header! Är tacksom om du kunde hjälpa mig! Kika in min blogg http://www.nattstad.se/Milliciouss
Ha en super bra dag! Kram!

Länkbyte?? Då ska du ha minst 200 besökare! :*



Blogg: http://www.nattstad.se/Milliciouss
2012-08-08 @ 17:36:05


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>