Fastkörd

Tänkte ta med lilla bilen på en motionsrunda i dag men hann inte långt förrän jag möttes av en lastbil som hade kört fast. Jag kom runt den på sidan men samtidigt så var det en puckad tjej som körde mot mig fastän hon såg att jag hade problem. Detta resulterade i att jag fick backa lite för att hon skulle vända och så fastnade vi bägge två. Vi stod där och höll på och kämpade som 17 medan bärgningsbilen till lastbilen stod och väntade på att vi skulle flytta på oss. Undrar just vad han hade i huvudet? Inte var det "om jag hjälper dem här så går det fortare att få loss lastbilen och jag kan åka vidare till nästa uppdrag". Nej, han stod där och tittade på och såg stressad ut.
Ja, ja. Tur att man har hjälpsamma grannar. Vi kom loss bägge två och kunde åka vidare i godan ro.
 
Drog först til Globen för att hämta ut teaterbiljetter som jag ska ge till pappa i julklapp- Därefter ut till Annas Pepparkakor i Tyresö där de har en billighetsaffär vilket resulterade i huuur många olika sorters pepparkakor som helst. *mums.
Vidare till Bauhaus, Rusta och Jysk för att leta vedkorg till brorsan i julklapp. Dock hade de absolut ingenting. Fast sen hittade jag en på Plantagen. Så nu är jag i princip helt klar med årets julklappar. *skönt*
När jag tänker efter så var jag även in en sväng på Willys och handlade. Intressant va? Men nu är jag heeelt slut! Märks att jag inte är helt frisk.
 
Produkter3_front

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>